loading...
سجاد دیزاینر | Sajaddesign.ir
Farhud بازدید : 2564 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (33)
Version 2 of sajaddesign template

در این پست نسخه دوم قالب فعلی رو برای شما عزیزان آماده کرده ایم که ویژگی های جدید آن را در ادامه میتوانید مشاهده کنید


  •  امکان حرکت لوگو هنگام بارگیری سایت
  • حل مشکل لینک نظرات
  • اضافه شدن بلوک آخرین نظرات به صورت اختصاصی
  • کم شدن حجم کلی قالب هنگام بارگیری
  • تغییر در آدرس فایل Css ( به این صورت که در صورت هرگونه تغییری در سایت نظیر تغییر رنگ یا ... سایت مورد نظر نیز تغییر میابد )
راهنمایی :

کاربرانی که در تغییر دادن لوگو دچار مشکل هستند این کد را در قسمت head قالب خود قرار دهند : دانلود

در صورتی که نیازی به انیمیشن ندارید و یا اندازه‌ی لوگوی شما متفاوت است کد روبرو را در head قالب خود قرار دهید : دانلود

در صورتی که آخرین نظرات در رزبلاگ رو خریداری نکردید بلاک آخرین نظرات را حذف نمایید تا دچار خرابی در قالب نشوید

در صورت وجود هرگونه مشکلی در قسمت نظرات همین پست اطلاع دهید تا تغییراتی در قالب داده یا مشکل تان را حل نماییم

downloadدانلود از سرور سجاد دیزاینر


password رمز: www.sajaddesign.ir
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صدرا در تاریخ 1392/11/21 و 23:18 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا میشه بگین این لوگو چطوری عوض میشه ؟ کمکککککککککککککککککککککککککککک شکلک
پاسخ : این کد رو در بین تگ Head قالب قرار بده
http://up.sajaddesign.ir/up/sajaddesign/help/logo_graphicco_animation.txt

این نظر توسط کیارش در تاریخ 1392/11/10 و 10:32 دقیقه ارسال شده است

خب کدش رو می گید ممنون میشم
پاسخ : برای ما اینجوریه:
border-radius:3px
البته در استایل فایل

این نظر توسط کیارش در تاریخ 1392/11/09 و 19:53 دقیقه ارسال شده است

سلام یه سوال چطوری گوشه ی عکساتون رو مدل دار می کنید؟؟؟
پاسخ : منظورتون اینه که چجوری گرد میشه؟
با کد انجام میشه

این نظر توسط آرین در تاریخ 1392/11/06 و 22:32 دقیقه ارسال شده است

سجاد جان یه سوال من تو هر قالبی که می خوام ترجمه کنم(یه کم کدنویسی بلدم) وقتی کد style.css رو تغییر می دم(یعنی میام مثلا دوباره آپلود می کنم)دیگه بکگراند نمیاد چی کار کنم؟؟؟؟
پاسخ : شما باید فایل های موجود در style رو هم آپلود کنید!

این نظر توسط آرین در تاریخ 1392/11/06 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

سلام سجاد جان این یارو خشیه اذیتت کرد بگو سایتشو هک کنم دهنش سرویس شه...اصلا یه سوال چرا کد قالبت رو گذاشتی؟؟؟حداقل قالب های قبلی رو بذار...شکلک
پاسخ : سلام ممنون نه، نیازی نیست
من تموم قالب هایی که برای سایت گذاشتم رو در اختیار عموم قرار دادم!

این نظر توسط خشایار در تاریخ 1392/11/03 و 0:27 دقیقه ارسال شده است

درستش کردم هورا ماشالا به خودم بیا ببینششکلک
لینکاتو حذف میکنم تا یاد بگیری بازدید کننده هاتو نزاری سر کارشکلک
پاسخ : شما مثله این که اینجا رو با چت روم اشتباه گرفتی نه؟ یدفعه حمله میکنی 5 تا نظر میدی
[ آفرین بر شما که تونستی این کار رو بکنی ! فقط مواظب باش نیان بدزدنت بس که تو با استعدادی ! خخخ ]
حالا اگه یه سایتی بود که واقعا مطالبش از خودش بود بعله آدم دلش می‌سوخت ولی امثال شما فقط باعث می‌شن رتبه سایت ما بره پایین
فکر کنم گرفته باشی چی گفتم ! فقط برات آرزوی آدم شدن دارم :‌D

این نظر توسط آرین در تاریخ 1392/10/07 و 22:02 دقیقه ارسال شده است

راستی شما قالب انجمن درست می کنید اگر بکنید و کدش را برای ما قرار دهید واقعا خیلی باحالید...اگه میشه قالب آبی ترجیحا...
پاسخ : نسخه انجمن این قالب نیز منتشر شده توی گوگل سرچ کنید
شکلک

این نظر توسط خشایار در تاریخ 1392/10/07 و 18:58 دقیقه ارسال شده است

شکلکتو درستش کن من لینکاتو میزارمشکلک
پاسخ : مشکلتون رو دقیق بگید توی نظرات قبلیتون درست متوجه منظورتون نشدم
باتشکر

این نظر توسط خشایار در تاریخ 1392/10/04 و 20:07 دقیقه ارسال شده است

وای هر کاری میکنم نمیشه یه جای دیگش خراب میشه من لوگو رو تغییر دادم ولی بک گراندش خراب شد و کامل سفید شد همینطور این عکس خاکستری پایین صفحه سفید شد بیا یه بزرگی بکن لوگو منو درست کن
اینم آدرسش
https://rozup.ir/up/hidown/Documents/ghaleb/logo2.png
بعد که آدرس لوگو منو گذاشتی تو فایل style_v2.css بعد برام بفرستش با تشکر بعد پیوندت میدمشکلکبازم مرسی
پاسخ : چون لینک ما حذف شده کاری نمیتونم بکنم
شرمنده
شکلک

این نظر توسط خشایار در تاریخ 1392/10/04 و 19:52 دقیقه ارسال شده است

نمیشه آقا نمیشه من کل قالب هایی که لوگوشون تو فایل سی اس اس هست رو عوض کردم این هم لوگوش عوض شد ولی بک گراندش خراب میشه الان کل ظهر رو روش کار کردم ولی نمیشه اگه عکس بک گراندشو بدی و عکس خاکستری پایین رو هم بدی من لوگوشو میتونم درست کنم به وب سایتم سری بزن من لینکاتو حذف کردمشکلکاگه میخوای میتویم تبادل لینک کنیم محض اطلاع قالب منم مث شماستشکلکممنون روزی 800بار تو گوگل دنبال یه قالب خوب میگشتم که تو وبسایت تو پیدا کردم مرسیشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
درباره ما
سایت سجاد دیزاینر در آذر ماه سال 1391 به وجود آمد. هدف سایت ما کمک به طراحان حرفه‌ای ایرانی است وهمچنین افرادی که تازه با گرافیک آشنا شده‌اند نیز می‌توانند با دریافت فایل‌ها و فونت‌ها جهت طراحی خود را حرفه‌ای کنند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 282
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 292
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 316
  • بازدید امروز : 1,528
  • باردید دیروز : 1,542
  • گوگل امروز : 16
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13,941
  • بازدید ماه : 31,571
  • بازدید سال : 238,727
  • بازدید کلی : 1,929,882